28 Mar 2014

LIDT MØNSTER, LIDT A-SNIT, LIDT BOWLERHAT, LIDT VELOURSKJORTE.. MEGET MIG


H&M hat - VINTAGE skjorte - PRIMARK nederdel - MARC BY MARC JACOBS sko

Jeg synes, at dette outfit understreger nogle af mine klassiker, nemlig a linjer der sætter fokus på taljen, hatte, skjorter og herreinspirerede lædersko.. Og ikke mindst lidt farver og mønstre, selvom primfarver måske ikke er det jeg har mest af..

Jeg skal til min hjemby Vejle i denne weekend, hvor min lillebror holder svendegilde. Vi skal fejre hvor pisse sejt han har klaret sig igennem og hvor utrolig voksen og rig han nu bliver... unfair!

Dertil skal jeg også til en indflytterfest, som jeg slet ikke er i tvivl om bliver så morsom!

GOD WEEKEND


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

1 kommentarer:

  1. Pænt! Og som du selv siger, meget dig! :)
    Og hvor lyder det som en dejlig weekend! Tillykke med brormand :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -