9 Mar 2014

ORANGE LÆBER, MESH & LATEX


Kombinationen af latex, nettrøje og orange læber lyder umiddelbart ret vildt, men synes faktisk de tre ting harmonerer fint her. Og blev helt overrasket over, at jeg kom hjem med nogle fine billeder selvom jeg havde været ude dagen før.. det må skyldes min gode fotograf Michelle :) Dog kan jeg ikke lade være med at krumme tæer over mine slidte spidser, akut hjælp efterlyses.

Jeg har haft nogle hyggelige dage med Melina, vi har bl.a. afprøvet Serenity Cupcakes, som har den mest charmerende lille café på Grønnegade og spist helt fantastiske burgere på den nyåbnede Grillen Nørrebro, som efter min mening slår Halifax, guf! Efter al den utrolig lækre mad og gode drinks har jeg besluttet mig for at prøve det der sund mad og fitness af i dag, så jeg ikke starter ugen med dårlig samvittighed. :)


Hvad vil i bruge jeres solrige søndag på?



Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

4 kommentarer:

  1. Du ser bare så fin ud :)

    ReplyDelete
  2. Du ser fin ud! Er vild med jakken - hvis man kan kalde den det ;)
    Det lyder som en dejlig weekend. Udover arbejde lørdag har min været helt afslappet, det er også meget dejligt indimellem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg ved heller ikke lige hvad man skal kalde den helt præcist :) men tak :)
      Lyder som om du har haft en skøn og afslappende weeekend, Camilla :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -