12 Mar 2014

OVERVEJER EN JUICEKUR

Vejret er skønt, så skønt at jeg begynder at tænke på, at sommeren er lige rundt om hjørnet - og det samme er bikinien... men bikinikroppen er ikke lige i hus. Derfor overvejer jeg at afprøve juicekuren som en starter på et mindre vægttab, inden sommeren for alvor slår til.

Problemet er dog, at jeg er blevet lidt forvirret efter at have læst lidt om kurforløbet. Der er nemlig uenighed om hvor meget man skal indtage, nogle mener 3 glas andre mener 6 x 0,5 liter. Jeg skal da være ærlig og sige, at jeg er mest tiltrukket af sidstnævnte, for jeg kunne ikke forestille mig, der var meget overskud tilbage med den første, og jeg har ikke tid til at sidde hjemme og kigge ud af vinduet i en hel uge.

Jeg vil derfor høre jer ad, om i har nogle gode erfaringer eller tips til gode opskrifter på juices, der kan give gode og ikke mindst sunde resultater?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. jeg har lige købt en juicer og er så klar på at begynde på selvsamme kur. Jeg har lånt en masse bøger på bibliotek om samme emne. Jeg er mest tilhænger af Juice- og smoothiekuren af Lene Hansson. Ifølge hende skal man bruge juice som mellem måltid og altså ha ""fast føde" stadigvæk. en anden bog "Tab i vægt med juice kuren : afgiftning, opstramning, forbliv sund og slank" Af Christine Bailey er udelukkende juice man skal drikke. bogen gør dog opmærksom på at man max må træne/motionere ½ om dagen da ens energi niveau vil være meget lavt. Jeg er selv meget aktiv med sport osv og skriver pt. bachelor. denne kur er nok ikke noget for mig da jeg pt er afhængig af et højt energi niveau. held og lykke med det. glæder mig til at følge med - evvt lidt inspiration

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Heidi, det lyder som om du er ret klar på at starte, hvis det ikke var for bachelor-opgaven. Jeg synes umiddelbart også en juice og smoothie kur kunne lyde ret lækkert, vil helt sikkert se nærmere på den fra Lene Hansson. Det lyder nemlig også ret sundt - og som om ens energiniveau vil være bedre, for jeg er heller ikke interesseret i at blive alt for træt :S

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -