18 Mar 2014

PÅ SAFARI I KØBENHAVN


BY MALENE BIRGER kjole - & OTHER STORIES cap - SWEDISH HASBEENS at H&M sandaler

I går var mit outfit en smugle safari-inspireret med mit fund fra FashionHunters i weekenden. 50 kroner for en By Malene Birger kjole, jeg kan stadig ikke rigtig tro det... En detalje jeg særligt godt kan lide er, at ærmerne kan snøres op og knappes fast der så den får et mere sommerligt præg.

Min søde studieveninde Lamia har netop genoprettet hendes blog Haute Casual, til stor glæde for mig - nu kan vi nemlig hjælpe hinanden med at tage outfitbilleder, og det gør vi rigtig meget lige for tiden. Ærlig talt ved jeg ikke hvor denne blog ville være, hvis det ikke var for mine bloggerveninder... Dog kan jeg godt få lidt medlidenhed med Michelle, som er den eneste "ikke blogger" i vores studiegruppe nu...

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -