18 Mar 2014

SÅDAN GIK DET: EN DAG PÅ JUICE

I går valgte jeg at afprøve hvor hårdt det mon var at leve af juice en hel dag, som en forsmag på hvordan en egentlig juice-kur ville være.

Så jeg drak altså kun juice... eller okay, man må ikke lyve.. Beslutningen var impulsiv, så det bedste jeg havde til morgen var blåbær og mælk til en smoothie.. Lidt kedeligt, men det tætteste jeg kom på juice.

2. og 3. juice købte jeg hos Joe and the Juice hhv. "sports juice" og "go away doc" som smager helt fantastisk.

På vejen hjem kørte jeg forbi Irma, som havde en juice fra Innocent med æble og hindbær der ikke var fra koncentrat og ikke var tilsat hverken sukker eller noget som helst andet. Altså en ren frugtjuice. PERFEKT! Så var "aftensmaden" i hus.

Jeg må indrømme at min lækkersult blev lidt skruet op hen ad aftenen, som jeg prøvede at holde væk med citron-te (en skive citron med kogende vand)). Det var egentlig ikke fordi jeg følte mig rigtig sulten, nærmere chokoladetrængende.

Da jeg vågnede her i morges havde jeg regnet med at være enormt sulten, men det var jeg egentlig ikke rigtigt.

Noget siger mig at jeg fortsat vil lave et par juice-dage ind imellem, og ønsker mig en juicer til min fødselsdag i maj, så jeg kan lave en faktisk juice detox.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Ja, det er nok noget nemmere når man kan lave juicen selv (evt. også billigere) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, er du gal det ville være dyrt med en Joe And The Juice kur i en hel uge, for ikke at nævne besværligt, hehe. Krydser fingre for at blive en heldig fødselar :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -