5 Mar 2014

STREETSTYLE: EMELIE FRA PARIS

Mit indtryk af fransk stil er, at det er meget femme fatale og feminin, men synes Emelies stil er super cool og anderledes fra den typiske franske stil. Særligt bed jeg mærke i hendes sneakers og "termor-cardiganen" hun har på under jakken. Elsker at hun spiller det klassiske og rene look sammen med det sporty - og Emelie gør det virkelig godt efter min mening.

Emelies outfit:
Zara hat - Marc Jacobs taske - Just Female jakke - Uniqlo cardigan - ASOS bukser - Adidas sko


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Det ser så godt ud! Du er virkelig dygtig til at spotte de lækre damer ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Sofie, det er jeg virkelig glad for, at du synes :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -