4 Mar 2014

STREETSTYLE I KØBENHAVN: EMMA STERN

Jeg spottede den smukke Emma Stern i indre København i weekenden, og det kan vist ikke komme bag på nogle, at hun er model. Jeg er vild med hendes simple skandinaviske look, der er minimalisme i bedste stil. Jeg er vild med den måde hun sammensætter en stor vamset jakke og chunky støvler med en feminin nederdel og fokus på benene.

Manifique!

Emmas outfit:
Mango jakke - Boyybag taske - COS bluse - Notabene støvler

Hvad synes i om Emmas look?


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

4 kommentarer:

  1. Hun ser ekstremt godt ud! Godt spottet ;)

    ReplyDelete
  2. Super fedt look - og ja, man kan sagtens se hun er model :-)


    Kig gerne forbi min blog, hvor du lige nu kan vinde et par Humlan høretelefoner fra Urbanears: http://www.voresboble.dk/give-away-humlan/ :-)

    /Amalie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, posen er bare helt i orden.. og nå ja, looket :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -