2 Mar 2014

STREETSTYLE: NATALIE FRA BERLIN


Når det kommer til Tyskland, må jeg indrømme, at jeg har et par fordomme omkring deres mode.. En stil jeg egentlig ikke er den store fan af. Så da Natalie fortalte mig, at hun var fra Berlin, blev jeg overrasket - positivt selvfølgelig. Jeg er vild med hendes styling - Den camel-farvede jakke og taske i bourdeaux sammen er da så wunderschön! :)


Natalies outfit:
Zara jakke - Gianfranco Ferre taske - Esprite halstørklæde - & other stories hat - Topshop sko

Hvad synes i om Berliner-looket?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog

2 kommentarer:

  1. Du tager så flotte billeder Mie :)
    Må jeg spørge, hvilken linse du bruger?

    - Ilirida

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak ilirida. Jeg har brugt min Nikon Nikkor 50mm f/1.4 i mere end to år nu (også på disse billeder), og den fungerer bare.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -