21 Mar 2014

TID TIL EN H&M CONSCIOUS COLLECTION




Jeg indrømmer det, H&M vil altid have en særlig plads i mit hjerte. Jeg bliver så begejstret, når de indgår designsamarbejder, er bæredygtige, gør en indsats for nye designere, stopper med at bruge angora og jeg kunne blive ved.

Det næste vi kan se frem til fra dem er den nye conscious collection, der er H&M's 100% bæredygtige kollektion. Denne gang har de tilføjet bæredygtigt læder og silke til kollektionen, som giver kollektionen en ekstra dimension set i forhold til de andre og ellers lækre conscious kollektioner.

Kollektionen er klart præget af romantisk boheme, men jeg synes, at H&M har formået at give kollektionen et moderne element med læder, vidde i bukserne og skæve snit. Min absolut yndling er de beige-farvede herre-inspirerede sko, der har fået en casual vinkling med den lave hæl - den pæne version af slippers, om man vil.

Kollektionen udkommer d. 10. april, men på H&M's presseside kan du allerede nu se hele kollektionen og priserne.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -