11 Mar 2014

WEEKEND OUTFIT


Marni x H&M jakke - WHYRED nederdel - Marc By Marc Jacobs sko - H&M trend bluse

Her er et par skud mere fra i lørdags, hvor jeg havde et dejligt afbræk på café med Michelle, som også tog billederne her. Jeg undskylder, at jeg måske ser lidt smadret ud, jeg havde været ude og drikke lidt for mange "skinny bitch" dagen forinden. Endte dog med at købe junkfood på vejen hjem, så det med kalorielet bytur gik ikke rigtig godt..

I går aftes holdt jeg spontan hyggeaften med nogle piger fra klassen med sushi og film, og jeg har derfor haft en lidt stille start på dagen i dag. Men CBS kalder, så jeg må hellere til at komme ud af sengen :)  

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -