4 Apr 2014

5 BUD PÅ DE PERFEKTE FLADE SANDALER TIL HVERDAGSBRUG

1: TOPSHOP (HER) 2: TOPSHOP (HER) 3: DR. MARTENS (HER) 4: RIVER ISLAND (HER) 5: TOPSHOP (HER)

Sidder midt i eksamen på 1. ud af 10 dage, men alligevel er mine tanker for en stund faldet på hvilke flade sandaler til hverdagsbrug, jeg skal erhverve mig i år frem for en case om Ringsted kommune.. De kunne da også bare have valgt en case om TOPSHOP, for så ville jeg lave en udmærket opgave om deres sandaler! spøg til side.

 - Her er i hvert tilfælde 5 bud på de komfortable af slagsen.

Jeg har siden Marnis H&M-kollektion været afhængige af de sandaler, jeg havde erhvervet mig fra kollektionen. Men lige som sommersæsonen var ved at være ovre sidste år, holdt de ikke ud længere - aldrig har jeg været så tilfreds med et par. R.I.P. Jeg blev derfor rigtig glad, da jeg så de sandaler, som er nr. 2 på collagen, da de minder meget om mine gamle klassikere. Men skal jeg købe noget der minder om eller springe ud i noget nyt? En nervepirrende beslutning kan i nok forstå.

Hvilket par på kollagen er jeres favorit?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'
Indeholder affiliates

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -