30 Apr 2014

9PR AW14 SHOW


I går var jeg til show hos 9PR, som viste efterårskollektioner for 9 af deres brands frem på catwalken. Rigtig fin måde at få nogle brands på banen, som ikke har et ordinært show under modeugen efter min mening. - Og så har jeg da bestemt heller ikke noget imod, at få mit catwalk-fix her midt imellem modeugerne.

Jeg har ovenfor valgt nogle looks eller detaljer, jeg synes særligt om.

Det kunne jo ske, at i kunne være på udkig efter noget. Derfor vil jeg lige gå gennem looksne med hvilket look der hører til de forskellige brands. Hvis vi tager dem fra en ende til en anden får i her rækken:  Nioi, Tusnelda Bloch, Envii, Anounce, Sand, Asos, Asos, Just Female og Gestuz.

Hvad synes i om at lave modeshows, hvor der indgår forskellige brands?


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

6 kommentarer:

  1. Du ved vel ikke, hvornår det ternede sæt fra envii kommer online? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det ved jeg desværre ikke. Det er fra efterårskollektionen, så i løbet af sommeren burde det vel melde sin ankomst :)

      Delete
  2. Suuuper flotte billeder og smukke pieces på catwalken.

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    ReplyDelete
  3. Er ret vild med det helt hvide outfit, rigtig gode billeder også!
    http://blondealien.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, all white er bare godt året rundt! Med undtagelse af festivaller... hæhæ.

      - og tusind tak!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -