13 Apr 2014

ALEXANDER WANG x H&M

Alexander wang har netop offentliggjort på hans instagram, at han lancerer et samarbejde med H&M d. 6/11 i år - og jeg har svært ved at få armene ned. Hvad kollektionen kommer til at indeholde ved vi ikke endnu, men jeg har samlet lidt fra hans aktuelle forårskollektion herover, som lidt eyecandy mens vi venter.

For mig er Alexander Wang en sand mester i boxy silhuetter, skarpe snit og skaberen af it-items, som ingen kan ignorere. En meget stærk designer, som jeg glæder mig til at kunne købe lidt fra til forhåbentlig gode priser.

Hvad tænker i om samarbejdet?


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -