23 Apr 2014

BLOMSTRET SÆT, TJEK.

Jeg har svært ved at få armene ned af begejstring over dette fine sæt. Det indeholder bare så mange essentialer jeg vil have i min garderobe til sommer: Blomsterprint, matchende sæt, nederdele med a-snit og cropped toppe.. Så er det eneste jeg mangler vist 25 grader og ferie.

Sættet er fra ASOS, og koster virkelig ingenting! Jeg fik begge dele for i alt 343 kroner. Nederdelen kan findes HER og toppen HER.

Hvad synes i om det blomstrede sæt?


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'
Indeholder affiliates

8 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! Jeg har en svaghed for matchende sæts

    ReplyDelete
  2. Det er virkelig fint og rigtig sommer agtigt. Vild med det!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Er der noget mere sommerligt end blomster? - nej vel? :D

      Delete
  3. Åh så fint og så pænt det passer til træet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blomster på blomster - det følte jeg ikke kunne gå galt. ;)

      Delete
  4. Wow wow wow, jeg elsker det!

    // www.emmaworup.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Emma - det gør jeg også, hihi :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -