10 Apr 2014

DALGAS HAVE



H&M silkebluse - MARNI AT H&M bukser - NUÉ net - MARC BY MARC JACOBS sko

Når jeg ikke lige har sjove/søde/spændende historier i baghånden, er det godt, at jeg i det mindste har lidt fine billeder fra Dalgas have.

Og apropos ikke at være super spændende vil jeg gøre klar til læsesalen med alle remedier det tager, for at slå sygdom ned - Panodil og Strepsils, i er mine bedste venner disse dage!

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

4 kommentarer:

  1. Pastelfarver go prikker - what's not to love! :-)

    ReplyDelete
  2. Meget kreativt outfit! Du bærer det godt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Camilla. Kreativt er godt ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -