20 Apr 2014

DET VAR KATTENS

Hvad er det, der er kattens? Ja, ud over, at min bluse er helt besat, så er det også kattens, at jeg ikke længere må kalde mine indlæg, hvor jeg smider et lag (her jakken) for strip.. Jeg har i hvert tilfælde hørt fra et par stykker, at i blev skuffet. Erstatning er derfor givet via bloggens facebookside tidligere i dag.

Nok om strip, det hører slet ikke til herinde, det ved i. Jeg er blevet vild med at sætte en top udenpå t-shirts, og særligt denne kattetop bliver stort set kun brugt sådan i min garderobe, dog over forskellige t-shirts. Jeg synes det giver et element af lag på lag, på en mere sommerlig måde.



Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -