30 Apr 2014

DETALJERNE GØR FORSKELLEN

Egentlig en malplaceret overskrift, eftersom jeg er helt enormt dårlig til at bruge smykker. Men jeg mener nu stadig, at detaljerne i outfits er rigtig vigtige. Derfor lader jeg jer ofte komme lidt tættere på, så i kan fornemme læderet, teksturere og se nærmere på mønstre. Og så er det selvfølgelig en god undskyldning for at tage endnu flere billeder... af mig selv... blogger, i ved.

Og psst. støvlerne (HER) og toppen (HER) er stadig at finde hos ASOS


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Du ser fantastisk ud! Elsker især billede nr. 2 - wauw! :D

    Pernille

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh du er sød, Pernille - TAK!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -