19 Apr 2014

DETOXING I VARMEN

ASOS jakke (HER) - TOPSHOP kattetop - RIVER ISLAND bukser - & OTHER STORIES sko


Så er det blevet så godt vejr, at loafers, sommerjakke og kattens lækre toppe skal findes frem. Der er da ikke grænser for hvor god humor jeg har, hva'?

Jeg er på juicedetox lige nu, men det er da kun lige med nød og næppe. For jeg synes godt nok, at grøntsagsjuice smager væmmeligt (med undtagelse af gulerødder). Jeg lavede i hvert tilfælde en ganske skrækkelig en med rødkål i går som fik mig endnu mere på tanken om at spise rigtig mad. Men jeg var fornuftig - i sidste ende i hvert tilfælde! Jeg følte mig utrolig prof-juicer, da jeg i Tivoli købte juice mens jeg så på pigerne spise churros med softice og chokoladebetrukket frugt...

Jeg vejer mig ikke, så jeg kan altså ikke give jer updates på, om det er en god slankekur. Jeg juicer mest for at detoxe min krop.

Vil i være interesseret i, at jeg deler nogle af mine yndlingsopskrifter på juices?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -