2 Apr 2014

ENDELIG: DE PERFEKTE SORTE STØVLER




Er de ikke bare smukke? Skønhederne er fra ALDO, og i tænker måske, at det ikke er sæson til at købe støvler, men jeg synes det et must til de kortere længder jeg begynder at iføre mig. Støvlerne bidrager unægteligt med en cool afslappet detalje til ethvert outfit. Og neoprene-detaljen på disse læderstøvler fuldender dem så smukt.

Og inden jeg tager afsted på læsesalen for at forberede mig til eksamenen, der starter på fredag, vil jeg lige vise jer dette billede, min lillebror var så flabet at tage af mig da jeg kiggede væk. Men synes det er et godt eksempel på, hvor utroligt fjollet jeg af og til kan opføre mig for at få et billede til bloggen..



Følg mig på instagram: @miedina

Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

8 kommentarer:

  1. Det må slet ikke være underligt at ligge sådan på en bæk, mens der er én som tager billeder.
    - Håber der var en som tog billeder. Havde været vildt med stativ og selvudløser :D

    De er i hvert fald rigtig fine. Jeg leder selv efter et par flade ankelstøvler, men med et lidt grovere udtryk end dem du har på her. Jeg har fundet et par hos Asos, men ved ikke rigtig om jeg tør bestille dem, det er så besværligt at returnere (læs dyrt)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja jeg kunne lige se hvordan det kunne have set sjovt ud med en selvudløser med at rende frem og tilbage, haha.. Heldigvis havde jeg lokket min lillebror til at tage dem for mig, da jeg var hjemme i Vejle i weekenden. :)

      Og jeg kender virkelig godt ASOS-dilemmaet.. men jeg synes nu de som regel gør det godt, men jeg glemmer aldrig, da jeg for flere år siden fik en kjole hjem med de grimmeste syninger jeg nogenside har set.. men efter alle de gode ting jeg siden har fået derfra har jeg vist efterhånden tilgivet dem ;)

      Delete
  2. Støvlerne er jo SÅ fede! Dem kunne jeg godt selv finde på at købe nu, man kan da godt bruge dem i hvert fald halvanden måned endnu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg er i hvert tilfælde glad for mine :D - og ja, i hvert tilfælde halvanden måned og endnu længere, man ved jo aldrig med den danske sommer ;)

      Delete
  3. Hahahaha. Du er alt for skøn! Det er et totalt Mie-billede det sidste..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du ved, os bloggere har jo hver vores safe pose.. min er måske bare mindre flatterende end andres ;)

      Delete
  4. Hvor er dede og jeg er da helt vild med det sidste pose smukke Mie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, den virker hver gang Gittemarie ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -