24 Apr 2014

ET PAR HÆLE KAN OPGRADERE ETHVERT OUTFIT

VINTAGE WILSON'S læderjakke - H&M t-shirt - WHIITE tørklæde - RIVER ISLAND læderbukser - COS stiletter - TOPSHOP solbriller

Klassikere så som skinny jeans, en t-shirt og en læderjakke kan hurtigt blive lidt ensformigt.. Derfor valgte jeg at opgradere outfittet med et par hverdagshæle, og disse fra COS har den perfekte højde til hverdag. Jeg vil dog pointere, at man bliver lagt ekstra mærke til med et par hæle, når man går rundt på den mussestille læsesal på CBS.. Men sådan har jeg det også med mine ALDO-støvler, de er mestre i at sige klik klak! :)

Jeg vil tilbage til opgaven, i morgen er det overstået, hurra!


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Er helt vild med bukserne
    // www.emmaworup.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Er det lang tid siden, du har købt skoene? De er jo helt fantastiske. :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -