17 Apr 2014

FORÅR I BOYFRIEND JEANS OG SNEAKS



VINTAGE blazer - EGET DESIGN T-shirt - H&M jeans - NIKE ROSHE RUN sneakers

Blå jeans er normalt ikke noget jeg går i. Jeg tror det skyldes, at jeg føler mig lidt for meget som "the girl next door" i dem.. Men netop disse blå boyfriend jeans, synes jeg er vildt seje, selvom de bestemt ikke gør ens ben super tynde... men jeg kan ikke lade være med at føle mig lidt mere street, hver gang jeg har dem på. Det er som om, der bare følger lidt attitude med sådan et par. Jeg er dog klar over, at jeg ikke er Nørrebros vildeste gangster, hvilket jeg åbenlyst indrømmer med de lyserøde sneakers og et taljebælte over blazeren..


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

4 kommentarer:

  1. Er vild med de sneaks der! :) Perfekt til forår

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, og de er tilmed super tynde i materialet, så de er så gode til forårsvejret :)

      Delete
  2. Lyserøde sneakers - de er jo perfekte!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -