21 Apr 2014

RIDEHJELMEN

Jeg er vild med Stella McCartneys filtcap, der minder en del om denne, jeg har fra Monki. Stellas har dog en mere markeret skygge. Jeg har fået fingrene i denne for ca. 2 år siden - og vil derfor indskyde bemærkningen om, at den ikke er en kopi af Stellas.

Hver gang jeg går med den, kan jeg ikke lade være med, at tænke tilbage på min tid som ridepige. At ridehjelmelooket skulle blive noget jeg gik med til hverdag havde jeg nok ikke lige set komme dengang. - Men jeg er vild med det!

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Den klær dig helt vildt godt! Hvis bare man selv havde sådan et hattehovede - suk :b

    Pernille

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Pernille - jeg er nu sikker på, at du vil se strålende ud med en hat!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -