7 Apr 2014

MIE DINA FANKLUBBEN

ACNE STUDIOS cardigan - COS T-shirt - ZARA shorts - ALDO støvler - H&M halskæde

Husker i, at jeg den anden dag nævnte situationen om folk der er ret højlydte når man på åben gade står og tager billeder? (genlæs det her)

Den anden dag skete det igen, men dog på en lidt ny måde. Lamia og jeg havde fundet et spot lige ved siden af en legeplads, hvor der kom mange børn forbi. Tre piger havde besluttet sig for at stå og kigget på billedseancen i noget tid for så at udbryde på skift "Du er smuk" - aaw!
De spurgte ind til hvad billederne skulle bruges til, hvortil jeg svarer at jeg har en hjemmeside - og netop der ser jeg mit snit til lige at reklamere lidt (too much?). Jeg har nemlig altid lidt visitkort liggende i pungen, man ved jo aldrig hvem man kunne møde - en fanklub f.eks. ;)

Jeg kom dog i et frygteligt dilemma, da det gik op for mig, at jeg kun havde to kort liggende, så kun to ud af de tre piger kunne få et. Det havde derfor endt med, at den tredje, som ikke havde fået et kort, var blevet rigtig ked af det. Men der var desværre ikke så meget jeg kunne gøre. Første oplevelse med min fangruppe, og jeg kan ikke engang have nok visitkort klar?



 - Meld jer ind i Mie Dina fanklubben i dag og få et gratis visitkort ;)

Fanklubben^


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Hvor melder man sig ind i fanklubben? Ha ha, hvor er det sødt! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mht. tilmelding, så er en kommentar her vist rigeligt. Du får et gratis visitkort når muligheden byder sig :P hehe.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -