1 Apr 2014

ÆNDRING PÅ BLOGGEN - NEJ DET ER IKKE EN APRILSNAR!

Har i lagt mærke til den nye bar i toppen af bloggen? Det er den, jeg har arbejdet på de sidste 3 måneder. Jeg er virkelig stolt over, at jeg har lavet det her samarbejde med netop disse bloggere, som jeg synes hver især er helt unikke.

HVAD KOMMER BAREN TIL AT BETYDE FOR MIE DINA? Jeg blogger stadig på præcis samme platform og har ikke fået nogle bindinger derigennem. Så faktisk har jeg bare indsat et ekstra element på min blog.

HVORFOR HAR LINKBAREN IKKE NOGET NAVN? Vi endte med ikke at kalde den noget, da det indirekte fremhæver det ved koncept, som jeg synes er så fint. Netop, at vi gerne vil ses som individuelle bloggere, men gerne vil samarbejde og hjælpe hinanden. At den ikke har noget navn, skal også gerne give indtrykket af, at der ikke står noget firma som sådan bag, som mindsker vores muligheder for design, samarbejder mm.

HVORDAN HAR PROCESSEN FRA IDÉ TIL REALISERING GÅET? Tanken om en linkbar er nok kommet i takt med, at jeg har set hvor godt det fungerer at have den i andre fællesskabet. For jeg ved udmærket godt, at jeg ikke har opfundet den dybe tallerken her :) Dog har jeg ikke følt, at de eksisterende fællesskaber var det helt rigtige for min blog. Derfor gik jeg med overvejelser om at starte et selv, der skulle være helt frit, og hvor linkbaren skulle være en form for samlingspunkt for os. Afgørende for at skyde projektet i gang var snakken jeg havde med Michelle sidst i december. Derefter var jeg ret målrettet omkring at få det til at gå op.
Efter at have snakket med de andre bloggere og løbende holdt møder, synes jeg, at vi er nået frem til den helt rigtige dynamik i sammensætningen. Alle bloggerne har været så søde og positive omkring det, og virkelig gjort det til en positiv erfaring for mig.

Hvad siger i til det?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

8 kommentarer:

  1. Jeg synes, det er så sejt lavet. Netop at I stadig er individuelle bloggere, som hver kan sætte sit præg på, hvordan bloggen skal se ud :D Sejt gået!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det synes jeg nemlig også er ekstremt vigtigt :) Det er alligevel dejligt at have den fulde kontrol over sin blog :)

      Delete
  2. Så sejt, Mie! Og sikke nogle fine damer, der er kommet I stald sammen. Stor applaus til projektet herfra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Silja! Jeg er så glad for din positive respons - og ja, de er nemlig rigtig cool allesammen! :)

      Delete
  3. Virkelig sejt, jeg er vild med den topbar, som indeholder mange af mine yndlingsbloggere :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh hvor godt, TAK :) Jeg synes også, at de alle er helt fantastiske.

      Delete
  4. STORT tillykke med dit nye webhjem Mie, hvor er det sejt gået! Og lækkert ikke mindst - Jeg kan rigtig godt lide idéen bag topbaren og det manglende navn! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Ida, jeg er også SÅ glad for det :) Og jeg er glad for at du kan lide princippet i den navnløse linkbar, jeg synes også selv det er ret fint :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -