3 Apr 2014

OM AT TAGE OUTFITBILLEDER PÅ ÅBEN GADE


 WHIITE halstørklæde - H&M TREND bluse - ASOS busker - H&M støvletter - ALDO solbriller

Jeg er så heldig at være i studiegruppe med hele to bloggere, nemlig Lamia, der lige har startet hendes fine blog op igen og søde Christine. Det gør altså hele outfit-proceduren lidt lettere hver gang vi laver gruppearbejde sammen. Og så er det bare lidt mindre akavet at posere rundt overfor andre, der selv er bloggere.

Som årene er gået, er jeg blevet mere og mere vandt til, at folk kigger, når jeg på åben gade står og tager billeder. Jeg håndterer det en del bedre end i starten. Men når folk kommer cyklende og højlydt råber "nå, der er godt nok gang i photoshoot der" eller folk åbner vinduer for at spørge hvad der sker, bliver jeg altså lidt genert i situationen.. Men the shoot must go on.
Jeg kan godt forstå, at folk kigger, det ville jeg da også selv gøre (mest for at spotte om jeg kan genkende bloggeren)

Har i nogensinde spottet en blogger på gaden midt i outfit-situationen? - I så fald, en i genkendte og hvad tænkte i?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -