21 Apr 2014

OPSKRIFTER: MINE FEM FAVORIT JUICES

Ananas og passionsfrugt-juice, yummy!

Detox eller ej, så er juice direkte fra presseren helt fantastisk! Jeg vil derfor dele opskrifter på fem juices, jeg har nydt de sidste par dage.

Generelt for opskrifterne:

  • Alt kommes i juiceren, jeg bruger ca. hvad der svarer til 2-3 kvadratcentimeter ingefærrod, citroner og appelsiner skrælles inden de kommes i juiceren.
  • Opskrifterne er svarende til et stort glas.


Opskrifterne:

  • 2 appelsiner, 1 granatæble, 1 æble, ingefærrod.
  • ca. 6 gulerødder, 2 æbler, ca. 2 cm. af en ingefærrod - alt kommes i juiceren, fyld på med gulerødderne til sidst, til glasset er fyldt.
  • 1 æble, 1 appelsin, ca. 4 gulerødder, ingefærrod (fyld evt. på med endnu en appelsin)
  • ½ ananas, 3 passionsfrugter, 1-2 æbler. Blend evt. passionsfrugten med en stavblender og tilføj væsken til juicen. Min juicer slugte i hvert tilfælde passionsfrugten ret grumt..
  • Dette er en lidt større portion end de andre juices, ca. 2 glas: 4 rødbeder (ikke fra et rødbedeglas!), 5 gulerødder, 1 orange- eller gul peberfrugt, ingefærrod, 1 citron, 4 æbler


Sparetrick: Hvis du bor i København, så tag forbi en af grønthandlerne på Nørrebro eller Nordvest, da juicing ellers hurtigt kan blive en rigtig dyr affære!
Klassik juice med gulerod, æble, appelsin og ingefær

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Jeg vil så gerne have en juicer, så jeg kan lave nogle af disse sunde og lækre juices :)

    http://glassow.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg er så lykkelig over endelig at have en juicer. Det er så forfriskende med en friskpresset juice. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -