22 Apr 2014

OUTFIT I PARIS OG NOGET OM STRØMPEBUKSER



ZARA jakke - TOPSHOP kjole - MONKI hat - ALDO solbriller og sko

Jeg går med strømpebukser året rundt! Men de holder sjældent mere end 1-2 dage for mig, fordi jeg slider dem op midt på låret, når jeg sidder ved borde, og svinger benet over kors. Gud hvor er det bare ærgerligt! Kender i nogle strømpebukser, der kan holde til mosten?

Billederne er forresten fra den anden dag, hvor solen var fremme og jeg mødtes med Lamia inde i byen til blog-billeder og lidt koldt at drikke, mmh.

Lige nu står den på en intens 3-døgns eksamen i branding med min gruppe. - Men det betyder selvfølgelig ikke, at bloggen bliver forsømt, for jeg har nemlig været god og få taget lidt billeder til de næste to dage i går og i morges. Stay tuned.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

3 kommentarer:

  1. Hvor køber du dem henne? For jeg har selv ret god erfaring med dem fra H&M. De holder selvfølgelig heller ikke evigt, men de holder somme tider i flere uger (bruger også strømpebukser så godt som hver dag) :-)
    Virkelig lækkert outfit forresten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg køber de billige i H&M. Men jeg synes faktisk, at dem med "overall opstramningseffekt" holder bedre, men de koster bare 70 kroner pr. par, og så bliver jeg nærig... hvilke fra h&m bruger du?

      Delete
  2. 1) hvor ser du bare MEGA lækker ud! :-)
    2) jeg bruger også strømpebukser rigtigt meget. Jeg er vild med Kunert strømpebukser. Det er tysk kram til en ok pris. Ellers er Wolford og Falke også super gode og for mig holder de længe - men jeg køber også mest 60 denier - så de har lidt styrke i sig... og holder godt. De mærker er lidt dyrere, så jeg forsøger at finde dem på nettet til billigere penge og det lykkes også ofte godt.

    Bedte hilsner
    Anne Schmidt

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -