1 Apr 2014

RUNDE SOLBRILLER

Som i måske har set på min instagram (@miedina) shoppede jeg i ALDO i fredags. Ud over et par fantastiske sko, købte jeg også disse runde solbriller. Så nu må den sol altså gerne for alvor komme frem!

Jeg synes gerne solbriller må være lidt sjove og være så store at man får kæmpe flueøjne, som jeg gør med disse. De er dog ikke for skøre til et mere klassisk look som dette, og det giver dem stor alsidighed.

Nu vil jeg krydse fingre for, at jeg ikke ødelægger dem alt for hurtigt.. Det er lidt en dum "vane".
Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Rigtig fine til dig og ja, det må da også godt være lidt sjovt engang imellem :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -