14 Apr 2014

TURIST I EGEN BY


VINTAGE læderbluse - PRIMARK nederdel - ALDO støvler - H&M tights

Må guderne vide, hvorfor jeg altid ender med at sætte mig selv i så pressede situationer. Jeg nåede at få afleveret opgaven, men lad mig sige, at det krævede lidt snilde og charme med studiesekretæren. Men nu er jeg glad og lettet over at have afleveret, og ikke mindst super smadret. Men jeg har sovet en del da jeg kom hjem, men det fik jeg til gengæld ikke gjort så meget i nat..

Og hvis jeg lige må kommentere på billederne, så synes jeg virkelig det var et fint sted! Heldigvis lige ved siden af skolen. Hvad er bedre at bruge tid på under eksamenspres end et outfit-shoot? - og jeg var overrasket over, at jeg fik travlt...

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -