8 Apr 2014

UDSALGSFAVORITTER


1: ASOS mesh T-shirt, 78 kr. - 2: ACNE box clutch ca. 2600 kr. - 3: ASOS læderstøvler, 347 kr. - 4: TOPSHOP culotte shorts, ca. 162 kr. - 5: ASOS top, 39 kr. - 6: Nederdel og top til hhv. 147 og 196 kr.

Jeg er vild med udsalg, og særligt det, som ligger her mellem de to store udsalg. Det giver os nemlig mulighed for at shoppe aktuelle sommervarer til billige priser lige som man står og mangler det. Jeg har selv shoppet både 1, 3, 5 og 6 allerede. Men blev heldigvis ikke ruineret af det med de priser (og der er jo tilmed gratis fragt på ASOS).

Forresten rigtig godt salgstrick af ASOS at sætte prisen på nederdelen i sættet ned, men ikke toppen. Da jeg så der var en matchende top til måtte den jo købes med. Danm you ASOS for at friste sådan!

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'
Indeholder affiliates

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med t-shirten fra ASOS og så boxen fra Acne - det er en sjov idé :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg glæder mig også meget til, at modtage den blå mesh t-shirt :) Og netop en rigtig sjov idé med boxen :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -