11 Apr 2014

UDSALGSTIPS: 12 KJOLER UNDER 300 KRONER

1:HER 2:HER 3:HER 4:HER 5:HER 6:HER 7:HER 8:HER 9:HER 10:HER 11:HER 12:HER

Udsalgsshopping må vist betegnes som denne eksamenstids største brainbreak. Jeg bilder mig ind, at det kun er godt for mig! Jeg har denne gang været på udkig i kjolerne på ASOS, og har fundet de smukkeste og billigste af dem alle! ASOS har lige nu yderligere 15% på alt udsalget med rabatkoden GIMME15, så vi kan gøre os nogle gode scoops. Jeg mener bare... heriblandt en Ganni kjole til 250 kroner. (nr. 2)..

Jeg tager ikke ansvar for shoppe-stop-ambitioner brydes med de flotte kjoler.. Det er jo næsten ikke shopping når det er så billigt, vel?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'
Indeholder affiliates

1 kommentarer:

  1. Uhh nr. 9 er smuk! Alt alt for billigt altså - man kan jo ikke lade være med at blive fristet :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -