6 May 2014

7 BUD PÅ DEN PERFEKTE SPIDSE SKO


1: Pierre Hardy 2: ASOS 3: Valentino 4: Proenza Schouler 5: Valentino 6: Cheap Monday 7: & other stories

Jeg er vild med det spidse look! Her er 7 bud på de perfekte pointed flats - og en enkel med lidt hæl. Jeg synes det skaber et sofistikeret udtryk og et professionelt touch. Jeg har her et blandet udvalg mellem budget og mere luksus-prægede denne gang.. Jeg er vild med den budgetvenlige model fra & other stories, men jeg må indrømme, at jeg dør lidt indeni over ikke at have råd til Valentinos udgave..

Har i en favorit?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'
Indeholder affiliates

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -