27 May 2014

8 MIDI NEDERDELE


1: HER - 2: HER - 3: HER - 4: HER - 5: HER - 6: HER - 7: HER - 8: HER

Midi er den perfekte længde til skole- og arbejdsbrug. Derfor er jeg gået på jagt efter flere, som kan fylde min garderobe ud. Jeg er død forelsket i den lyserøde og den hvide læder-version (nr. 2 og 7), men synes ærlig talt, at de er lidt for dyre til mit budget lige nu - derfor har jeg fundet 6 alternativer, der alle er billigere end læder-sagerne. Så nu skal jeg bare beslutte mig for hvilken en det skal være.. eller hvilke to?

Hvilken ville i vælge? - og er midi-længden overhovedet noget for jer?


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

1 kommentarer:

  1. Midi er noget af det meste elegante, jeg vælger nr. 6

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -