2 May 2014

ADVARSEL: DETTE INDLÆG INDEHOLDER BLEGE BEN!

VINTAGE skjorte - ASOS nederdel (HER) - ASOS støvler (HER)

Vejret har været godt, og jeg er typen, der bare ikke kan holde mig fra, at nævne hvor helt igennem fantastisk det er... hele tiden! Hvad der er mindre fantastisk, er det med at lufte sine blege vinterben, der er blevet lukket inde i bukser, stømpebukser og varme dyner hele vinteren og nu for første gang kommer ud af sin vinterhi. Det er ikke et kønt syn.. men jeg havde det alt for varmt i dette outfit, da jeg havde det på med strømpebukser, så de røg altså af - og det har min kulør vist kun godt af!

Projekt sommerbrun er dog ikke ligefrem gået rigtig godt for mig ud over i tirsdags, hvor jeg efter showet tog i Frederiksberg have for at få en lille smugle sol med nogle klassekammerater. Endelig fandt jeg ud af hvor man kunne se elefanter i parken.. og så var de ikke engang ude.. ØV.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'
Indeholder affiliates

6 kommentarer:

  1. Fedt at der er andre med i klubben, mine ben er stærkt vinter blege!

    Knus http://www.gittemary.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den vinter gør virkelig ikke noget godt for stængerne.. iha.. men godt jeg ikke er alene i det mindste :P

      Delete
  2. Elsker billederne!! Og har har du ikke hørt det er in med hvide stænger i år!? ;b

    Pernille

    ReplyDelete
    Replies
    1. YES! endelig en trend jeg kan være med på! Jeg vil sige at den hvide nuance skinner pænt meget igennem hos mig i hvert tilfælde :P hihi

      Delete
  3. Selvom du har lidt blege ben, synes jeg det er et virkelig pænt outfit :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -