25 May 2014

ALL IN PÅ PASTELBLÅ

SHE INSIDE kjole (HER) - VINTAGE skjorte - NIKE AIR MAX sko

Solen er fremme, så nu er min jagt på solbrune ben gået ind. Det tager dog altid en del visninger af blege ben før den brune version slår ind - så værs'go, her får i den blege version. Jeg havde outfittet på til min venindes fødselsdag, dagen hvor vi havde afleveret eksamensopgaver. Så hvad bedre ens boller og kage, efterfulgt af en tur på hendes fantastiske tagterrasse og få solet benene? Hvilken glæde at "komme lidt ud" efter indespærring med eksamenen i lang tid.

Her får i forresten øje-kjolen fra She Inside at se i kjolefunktion (se den i top-funktion her). Og pastelblå er jo en fantastisk farve, så hvorfor ikke gå dobbelt op på den? :) 

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

6 kommentarer:

  1. Synes den er lidt uhyggelig med alle de øjne, men uhyggelig på en cool måde. Du ser godt ud! :D

    ReplyDelete
  2. Jeg er vild med dit look :) Det er så fint til dig :)

    ReplyDelete
  3. Rigtig smukt outfit! Den kjole er virkelig noget af det fineste :-)

    ReplyDelete
  4. Charlotte has this dress too, such a unique piece :)
    -Grace and Charlotte
    http://exploringwardrobes.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. YOU LOOK LOVELY!

    Love your blog :)

    LOVE,
    LINE - http://themanylivesofline.blogspot.se/

    ReplyDelete
  6. Rigtig fint outfit!
    Tag gerne et smut forbi min blog og kommenter hvad du synes!
    xx Villa Villekulla, mitvillavillekulla.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -