21 May 2014

ÅRETS (SOL)BRILLELOOK


ELLE Style Awards var over alle forventninger! Men ud over selve showet, var jeg sat på opgave i forbindelse med Louis Nielsen blogger battle - nemlig at spotte brillelooks. Jeg blev dog hurtigt enig med mig selv om, at solbriller også er en slags brille! For jeg spottede nemlig disse to, som er mit bud på de lækreste solbrille-beklædte damer til eventen!

Det for alvor blevet mere end blot en accessorie, at bære solbriller. Se bare på Karl Lagerfeld, the king of high fashion! Og på Marie, på de første billeder, er det da også tydeligt hvad et par solbriller gør ved et look - synes i ikke?
Disse to briller er begge en casual version af cat eye modellen - og jeg er vild med det!

Hvilken model solbriller opgraderer du dit look med i disse solrige dage?

I kan forresten se lidt mere om årets brillelook HER. I kan se frem til lækkert Bruuns Bazaar samarbejde - jeg siger jer det bliver godt!

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

1 kommentarer:

  1. Jeg er ret vild med den første :) Den synes jeg er ret pæn :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -