16 May 2014

CULOTTES PÅ EN HØJ HELLIG FREDAG


ZARA skjorte - H&M TREND culotte shorts - ALDO støvler - RAY BAN solbriller

Helligdag? i dag? Det gik op for mig i går, at vi åbenbart har helligdag i dag. Og det er åbenbart, den der har noget med hveder at gøre. Der kan man bare se. For mit vedkommende bliver det vist bare endnu en dag med en masse kaffe og arbejde på vores projekt.

Jeg har egentlig ikke nævnt, hvad jeg sammen med gruppen arbejder så hårdt på i disse dage.. Men her kommer bekendelsen: Jeg skriver om sundhed, motion og Fitness World imens jeg drikker usunde mængder af kaffe og spiser chokolade. Det er vel også en slags træning - det er jo store kopper med kaffe, i ved.

På onsdag er det ovre. For en stund.

Outfittet vil jeg forresten lade jer om at vurdere. Jeg ved jo at der er delte meninger om de culottes. Eller trekvart lange bukser, som lyder mindst lige så fash!

God fridag til de af jer der har det - jeg er sikker på at i fortjener den!

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -