30 May 2014

DISTORTION: FÅ KØBENHAVNS GADESTIL

1: HER - 2: HER - 3: HER - 4: HER - 5: HER - 6: HER - 7: HER - 8: HER - 9: HER - 10: HER - 11: HER

Distortion er lige rundt om hjørnet, hvor vi skal hylde et af Københavns fedeste kulturelle tiltag. For mig er et typisk outfit til distortion stærkt inspireret af byens gadestil. En ting der er synligt i gadebilledet, er sportslige elementer. Jeg har i kollagen tilføjet det i form af sneakers, sportsstriber og caps. Dertil tror jeg ikke vi kommer udenom den 90'er inspirerede bucket hat (eller lad os kalde den hvad den er: en bøllehat!), som jeg btw. er helt skudt i! Gadestilen henter også stor inspiration fra hiphop-musikere, hvilket er illustreret med den nålestribede t-shirt og Stussy bucket hatten, der er har printet et grafittilignende logo på. Dertil har jeg tilføjet de knælange shorts som ville være cool til et all white look og feminine elementer med bling bling slippers og polkaprikker.

Hvad tænker i at lade jer inspirere af til distortion?

Billedet i øverste højre hjørne er skudt af Hasse Nielsen for Wood Woods Utopia kollektion, der i sig selv er en inspiration, se alle billederne HER.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

3 kommentarer:

  1. Årh, et fantastisk smukt outfit. Hvor laver du dine collager henne? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Clara :) Jeg bruger Googles Picasa (gratis program) og Adobes Photoshop til at lave dem :)

      Delete
    2. Okay, tak. De er nemlig helt vildt flotte. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -