26 May 2014

ELLE STYLE AWARDS OUTFIT

WEEKDAY COLLECTION kjole - H&M støvletter - VINTAGE taske

Jeg glemte helt at vise jer mit outfit fra ELLE Style Awards, og det kan vi jo ikke have. Jeg sad i eksamen hele dagen og havde kun en halv time derhjemme. Og i kan nok tænke jer, at jeg havde travlt efter makeup-fri og generelt sløset eksamenskluns når det kom til at dulle op. Jeg ville gerne have nået at gøre mere ud af hår og makeup, men med en tøjkrise der resulterede i kasten om sig med tøj, der alt sammen ikke var godt nok, for til sidst at tage det sikre, ja så var jeg i tidspres! Men i sidste ende nåede jeg det jo. Næsten.. Jeg havde nemlig en dinner-date med Michelle inden cocktails - og det er forresten også hende, der tog billedet her.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -