18 May 2014

EN STRAM SAG

Jeg går ikke rigtigt i stramt tøj til hverdag. Og for at være ærlig er det fordi, jeg synes det klæder piger som er slankere end mig bedre. Men nu har jeg kastet mig ud i det med denne sorte sag. Den høje hals, længden og de lange ærmer gør, at jeg føler mig godt dækket ind. Ikke at jeg skal komme med prædiken omkring sådan noget - slet ikke! Jeg ville ønske, at jeg kunne sige, at jeg bærer den med fuld selvtillid.. men det er jo ikke helt sandt. Jeg udfordrer mig selv lidt, og må lige opbygge lidt mere mod til at acceptere, at jeg desværre ikke er indehaveren af en modelkrop - og at det er fint nok.

Varm på kjolen? Den kan købes her.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

10 kommentarer:

  1. http://www.dsr.dk/Sygeplejersken/Sider/SY-1997-04-38-1-Sygepleje.aspx

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA! Det vælger jeg altså at tage som et kompliment!

      Delete
  2. Du ser skøn ud! Den klæder dig virkelig, don't worry! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh hvor er du sød Lisa. TAK!

      Delete
  3. Hvor er du bare smuk i den kjole ❤️

    ReplyDelete
  4. Den kjole sidder simpelthen så godt på dig!!!! Virkelig flot:) Må jeg spørge hvilken størrelse du har købt den i? For den kjole jeg er jeg da nødt til at eje;)
    Mvh. Signe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Signe :) Jeg har den i str. 10 (svarende til 38)

      Delete
  5. Stop da - Den sidder PERFEKT på dig!!! :D Det kan du roligt kaste dig ud i en anden gang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er du bare sød, tusind tak Ida!! :D :D :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -