17 May 2014

FØDSELSDAGS-"BARN"

Hvorfor er det som om, at betegnelsen fødselsdagsbarn bare hører mindre og mindre til når man kommer op i årene? Men det med at blive ældre, det er jeg faktisk ikke så skræmt af. Jeg synes ikke der er nogen skam i at vi alle går og bliver lidt ældre, for livet går sin gang, og det synes jeg egentlig er en smuk rejse, som man ikke skal underkaste lyset af, at jo yngre, jo bedre. Jeg må dog indrømme at afskeden med Taylor Swifts 22-sang er hård, men jeg klarer mig. Lige.

Eksamensperioden tager rigtig hårdt på min tid og mit fokus disse dage. Og jeg kan mærke på mig selv, at det jeg aller helst vil i dag er at få styr på vores opgave - også i dag. Det er en noget atypisk måde for mig at bruge min fødselsdag, men sådan er det altså i år. Men inden jeg får skabt alt for meget "åh-hvor-er-det-synd-for-mig-stemning" vil jeg påpege at jeg da har lidt fødselsdags-planer med min skønne studiegruppe-piger. Efter vi har brugt lidt tid på opgaven tager vi nemlig hjem til mig, hvor jeg/vi vil lave vietnamesisk mad, og nyde en aften uden alt for meget opgavesnak. Det bliver dejligt, at koble lidt af trods alt.

Hvordan har i det med fødselsdage?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Du ser som altid drøn godt ud! :)
    Jeg havde heller ikke noget problem med at blive ældre ind til jeg ramte de 27, for så er man pludselig for gammel til en hel masse, fx DSB wildcard, HPV vaccination hos lægen og alt mulig andet crap, piv piv ;b

    Pernille

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, de ting skræmmer mig ikke (fordi jeg jo har nået at få vaccinen og ikke rigtigt tager tog alligevel...) såå.. det skal da bestemt ikke blive min skræmmealder!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -