11 May 2014

GÅR BARE LIGE RUNDT I MIT NABOLAG


Alt fra ASOS.... Jakken her, toppen her, lignende bukser her.

Tro imod rutinen skal jeg til at skrive hvilke mærker tøjet er fra og opdager, at det alt sammen er fra ASOS. Det kom bag på mig.. Men i har vel også lagt mærke til, at det er der jeg bruger hele SU'en for tiden, har i ikke?


Jeg tog billederne med hjælp fra Christine ved de smukke lejligheder ved Dalgas Have.  Vi joker tit med, at vi lige går rundt i vores baggård eller står foran vores dør, selvom det sker super sjældent! Men gør det noget, når jeg kan lade som om, at Dalgas Have er min baggård?


Håber i har haft en dejlig søndag :)



Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -