26 May 2014

KRØLTOP

I torsdags var jeg forbi Stender på strøget for at blive dullet op med krøller. Anledningen var Kinder Bueno-event, og ja, det er lidt en skør sammensætning. - Jeg mener bare, hvor tit associerer du chokolade med frisørturen? Men med mottoet "sharing is caring" tog de sig i hvert tilfælde godt af caring-delen. Jeg fik sågar en hårkur der eftersigende holder i 4 uger, som virkelig har været god ved mit slidte hår. Men jeg må dog indrømme, at jeg lige nu ser rigtig meget frem til at få klippet de slidte lokker, og min frisørtid er ikke langt væk. Heldigvis.

Hvad siger i til krøllerne? - De er stylet med et glattejern!


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Åh så fint til dig Mie! :) Og så er chokolade & frisør jo heller ikke den værste kombi ;)

    ReplyDelete
  2. Det er bare så fint til dig :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -