1 May 2014

MØS TIL JER

Kender i det med, at dagene bare flyder afsted - at man har booket kalenderen fra morgen til aften? Egentlig kan jeg rigtig godt lide, at være travlt beskæftiget, men kan også mærke på mig selv, at jeg glæder mig til, at det bliver søndag, og dagen bare står på fri og hygge med en god ven og ikke arbejde, eksamenslæsning/skrivning og blogevents - selvom det sidste vist ikke er noget jeg kan klage over. Det er da alt for dejligt at blive forkælet - og ikke mindst at få snakket lidt med en masse andre bloggere.

Jeg er virkelig taknemmelig for at være en del af dette blogger-community og være i kontakt med så mange spændende personligheder. Jeg kan næsten tænke mig, at i er nogle bloglæsere derude, der også synes det er lidt et sjovt syndrom med at bloggere er sammen med andre bloggere.. Det er vel i bund og grund et spørgsmål om, at vi alle godt kan lide, at være i selskab med nogle, vi deler interesser med?

Og så vil jeg lige dele en bette mysser i min "nye" vintage skjorte i flotte blomstrede omgivelser. I får det fordi i er skide dejlige, og det siger jeg alt for sjældent.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

4 kommentarer:

  1. Smukt billede og rigtig hyggeligt lige at møde dig igår til Sparkz eventet :) Super dejligt lige at få snakket med lidt andre bloggere, for ja, som du også selv skriver det, så deler vi jo alle den samme interesse for mode ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemlig, vi har et eller andet til fælles må man sige, hæhæ. Og det var rigtig godt at hilse på dig, Julie :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -