12 May 2014

NÅR EN GAMMEL PERLE BLIVER SOM NY

Jeg havde både glemt at jeg havde denne taske og at jeg havde glemt den hos Katrine.. Så da jeg fik tasken, var det jo næsten som at få en ny taske. Jeg elsker materialemikset, og så synes jeg, at den har en vintage charme. Den som giver mig troen på, at denne taske har en helt særlig historie bag sig.

Den minder mig også om, at jeg må forbi genbrugen næste gang jeg kommer til Vejle - der kan man virkelig gøre sig nogle røverkøb. Tippet er hermed givet videre.

Nu står den på opgaveskrivning resten af aftenen. Sådan er det i disse dage - de af jer der studerer eller har gjort det, ved jo nok hvordan det er..


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

3 kommentarer:

  1. Simpelthen så fin en taske og ja, det er da lidt hyggeligt at tænke over dens fortid :)

    ReplyDelete
  2. Super fin taske :)

    / Liselotte

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -