20 May 2014

NU KAN JEG STIRRE EKSTRA MEGET

Jeg har fået øjne i nakken! og på maven, og, ja.. jeg har nok af dem, lad os holde den ved det. Jeg elsker Kenzos stirrende øjne, så da jeg fik mulighed for at få en lille ting fra She Inside, skulle valget da falde på denne (en del mere budgetvenlige) "top" - som egentlig er en kjole.

I går var jeg til Elle Style Awards, som jeg glæder mig til at blogge om i morgen. Men for nu er jeg dybt begravet i opgaven resten af dagen i dag.. Den skal nemlig afleveres i morgen, og jeg glæder mig til at komme tilbage til en mere almindelig hverdag, der ikke hedder opgave fra tidlig morgen til sen aften..

Hvis i vil have fingrene i den fine top/kjole kan den købes her.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -