19 May 2014

NYT PÅ SKØNHEDSHYLDEN



I morges fik jeg besøg af en sød postmand, som kom med mine elskede KIKO-produkter. Har været døende siden min sidste øjencreme derfra løb ud, for det er seriøst den bedste jeg nogensinde har haft! Desværre er den udgået, men nu prøver jeg denne, som er fra samme 3D serie som min gamle wonder-creme.

KIKO fik jeg øjnene op for sidste sommer, og det er blevet en fast favorit i min beauty-beholdning nu. Og da Katrine fortalte, at de var begyndt at fragte til Danmark. YAY!

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. WHAT! Er de begyndt at fragte til lille DK!?!?! :D
    Jeg elsker KIKO og har altid købt stort ind når vi har været i udlandet, men det behøver jeg jo ikke mere så, weeee ;b

    Pernille

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -