7 May 2014

OUTFIT I "ROM"


ZARA jakke - ASOS kjole (HER) - SHOE SHI BAR støvletter - VINTAGE taske


Sammen med mine dejlige studiegruppe-blogger-piger Lamia og Christine tog jeg igen en tur til "Rom" :). De søjler bliver jeg ikke lige sådan træt af, så i kan vist godt forvente denne baggrund endnu mere fremover.


Med den mørkeblå, brune og det sorte skriger outfittet lidt efterår, men heldigvis er jakken åben og jeg har da kjole på, så helt galt er det da ikke?


Hav en skøn aften!



Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'
Indeholder affiliates

14 kommentarer:

  1. Haha Mie!
    Hvorfor skriver du "Rom"?
    Har i været i Rom i Italien, eller det noget noget andet i kalder "Rom"? :D
    Er nysgerrig når du skriver det sådan! :D

    God dag,
    mvh. Mie, Mizzepii.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, det er en rigtig snyder. Det er mig og mine studiegruppe-veninder der har navngivet tre steder efter hvad de ligner :) Vi synes dette sted ligner Rom, med de smukke søjler, men i virkeligheden er det bare på frederiksberg - men det er jo ikke særlig eksotisk ;)

      Delete
  2. Super lækre billeder - Hvor er du smuk!

    / Liselotte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Liselotte, jeg er rigtig glad for at du kan lide det :D

      Delete
  3. Er helt vild med det outfit dér! Og så ser du i øvrigt pisse godt ud. ;)
    // Clara

    http://dettyste.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  4. Flot outfit, lige meget om det er efterår eller forår - det virker bare :) Og så fin en location!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den navy blå er da altid pæn, ikke? ;) - og tusind tak Julie!

      Delete
  5. Får altid sådan lyst til at rejse med dine "Rom" og "Paris" overskrifter ;-) Og hey, pænt outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hæhæ, tusind tak Sofie :) Jeg får også lyst til at tage til Rom hver gang jeg er her!

      Delete
  6. Du ser super godt ud i det outfit, det vil da få mange loves på http://streetstyle.costume....
    Tine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, måske, den kommer derind asap

      Delete
  7. Vi venter da den kommer på stylegallery

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -