10 May 2014

RAY BAN ERIKA


Netop som jeg havde sagt, at jeg aldrig ville købe et par dyre solbriller, så jeg en lækker konkurrence hos Sofie. Jeg havde haft kig på en billig model af Ray Ban Erika, men dem fra Ray Ban var bare lige det pænere. Det korte og det lange er, i har jo nok gættet det, - jeg vandt sgu! Og så var jeg endda så heldig at støde ind i Sofie til et arrangement kort tid efter, hvor jeg vist fik sagt tak en gang eller ti. Og ved i hvad? De klæder mig faktisk okay, hvis jeg selv skal sige det (apropos ego).

Nu skal jeg til Herning for at fejre, at Katrine absolut skulle flytte så langt væk fra København som muligt... Men det er jo ikke længere væk end 4 timer i en bus... en smuttur, om man vil! - Jeg har wi-fi, gratis kaffe og billeder at ordne, så jeg klarer den. Lige.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

6 kommentarer:

  1. Årh, din heldige! Vinder aldrig noget i konkurrencer... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg hepper på, at du vinder næste gang!

      Delete
  2. Jaa, tillykke!! :D
    Jeg har dem selv og knuselsker dem !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perfekte allroundere! Kan godt forstå du er vild med dine også!! åh de er skønne!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -