4 May 2014

SØNDAGSOUTFIT


ASOS trøje (HER) - PRIMARK nederdel - ALDO sko

Min søndag står i afslapningens tegn. Jeg har tænker at tage et smut forbi Bispebjerg kirkegård, som siges at have de fineste japanske kirsebærtræer - og de dør jo inden længe. Så for at overdramatisere kunne man jo sige: det er jo nu eller aldrig! .. eller i hvert tilfælde næste år.

Trøjen er en ny erhvervelse - og hold op jeg har fået et kompliment eller to for den. Det er jo altid et tegn på, at man har gjort sig et skide godt køb! YES. Dog føler jeg ikke ligefrem, at jeg bliver super slim at se på i denne, men så er der plads til lidt mere chokolade, i ved.

Hav en dejlig søndag allesammen! "A Sunday well spend brings a week of content"

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'
Indeholder affiliates

4 kommentarer:

  1. Du ser så godt ud Mie :) Den trøje har jeg overvejet og købe et par gange for den er altså bare så fin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Karina :) og jeg er bare så glad for den :D Elsker striktrøjer til mine nederdele her om foråret.

      Delete
  2. Elsker farven på nederdelen! Og du ser som altid død godt ud! :)

    Pernille

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -